Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ferro 000

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ferro 000



    Artikelnummer: 4498
    Artikelnaam: Ferro 000
    Bruto Gewicht: 1.005 gr.
    Netto Kruitgewicht: 200 gr.
    Aantal Schoten: 15 Schots
    Effectomschrijving: silver with whistling
    Richtprijs: € 8.95
    Verpakkingseenheid: 12/1
    Film: Film

    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

    Special thanks to Breeschoten '' de kruiterij ''
    Laatst aangepast door Viva la Bang; 4 March 2011, 16:00.
    Once a pyro, always a pyro

    #2
    Ja deze is lekker origineel. Precies wat ik zoek. Alleen jammer van de kleine uitwerkingen maar de knal lijkt me wel aardig hard. Het blijft een 200 grammer voor maar 10 euro.
    Laatst aangepast door jejestilo074; 23 August 2008, 16:35.

    Comment


      #3
      Voor 2 euri meer heb je de "hidden missile base" van Sky line en die heeft een schellere fluit + een redelijk effect. Laten staan dus dit potje.

      Comment


        #4
        Het gaat mij meer om de spinner die die maakt. Was al helemaal weg van Girons 2007-2008 ''showtje'' waarin hij 4x Levensgenieter C voorbij schoot. De Hidden Missile Base is ook erg goed ja die heb ik al op me lijstje staan

        Comment


          #5
          + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
          Knal goed, knal verantwoord!

          Comment


            #6
            Deze cake zal vanaf dit jaar een nieuw label krijgen en verder gaan onder de naam "Swirl".

            Filmpje gevonden:
            + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
            Laten we lekker link gaan doen!

            Comment


              #7
              Deze cake heet vanaf dit jaar Swirl. Ook het label is veranderd. (Nieuw label Ferro collectie)

              Er zijn nog wel oude over uiteraad, dus komend jaar wordt dit product verkocht met zowel het oude als het nieuwe label. Aan de effecten veranderd niks.

              Comment

              Working...
              X