Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Dynasty] Locomotion

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [Dynasty] Locomotion




    Artikelnummer: 1623
    Artikelnaam: Locomotion
    Netto Kruitgewicht: 500 gr.
    Aantal Schoten: 53 Schots
    Effectomschrijving: 10 shots silver tail with whistle, 10 shots crack white glittering tail crack purple star green glittering, crack rainy tail crack white glittering, silver rain, crack crown, crack red flower rain
    Prijs: €54,-
    Verpakkingseenheid: 4/1
    Afmetingen: 255x220x170mm
    Film: Vuurwerktoko.nl



    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
    Laatst aangepast door Mattenfreak; 23 October 2007, 00:21.

    #2
    het einde is echt top

    Comment


      #3
      Heb deze pot ook gezien en vond hem maar niks, weet niet of het een verkeerde versie ofzo was maar de effecten waren veel langzamer dan in het filmpje. Alles kwam er stap voor stap uit zeg maar en niet door elkaar zoals op het filmpje.

      Comment


        #4
        Jammer dat deze zo snel voorbij is (aan het filmpje te zien) maar moet wel zeggen dat er een goede finale in zit met zeer dikke gouden palm effecten. Zou er geen 52 euro voor willen neerleggen maar daarbuiten is het wel een 500 grams pot en daarvoor willen ze al snel 80 euro voor vragen.

        Comment


          #5
          bij deze cake wordt duidelijk dat wolff goed is in cake's bedenken maar ze zijn blijkbaar niet goed in het bedenken dat er maar weinig mensen zijn die 52 euro gaan betalen voor 20 seconde vuurwerk , hoe heftig het dan ook is .
          www.thundershow.nl

          Comment


            #6
            Deze staat sowiezo weer op m'n lijstje dit jaar, vorig jaar ook gehad en goed bevallen, en inderdaad het einde is gewoon top, de laatste 6 shoten maken hem gewoon af

            Later

            Comment


              #7
              Hmm, ik vind hem wat onverdeeld. Ik had liever wat minder fluiters gezien, maar dan verdeeld over de hele cake tot de finale. En in plaats daar van wat meer blinkers.
              Het einde is echt grandioos, en dat overschaduwt het begin nogal. Maar ik vind 54 euro een goede prijs hoor.

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door invader999 Bekijk bericht
                Hmm, ik vind hem wat onverdeeld. Ik had liever wat minder fluiters gezien, maar dan verdeeld over de hele cake tot de finale. En in plaats daar van wat meer blinkers.
                Het einde is echt grandioos, en dat overschaduwt het begin nogal. Maar ik vind 54 euro een goede prijs hoor.
                Meer dan honderd gulden in een halve minuut weg geschoten? Daar gaat je welverdiende geld. Nee dit is echt dat bedrag niet waard. Maar dat heb ik bij meer vuurwerk zo. Ik koop dan liever wat meer kleinere potjes met goede effecten en een lekker tempo (lees: 7x Thor messier) in plaats van dit geval dat in mijn ogen wel mooi is maar gewoon niet dit bedrag.

                Comment


                  #9
                  ook deze gezien vandaag bij de demo in naarden,op de film vind ik hem er nog redelijk uit zien,niet goed maar redelijk.
                  maar hem nu live aan het werk gezien te hebben zeg ik wat een bagger pauper bak pff echt een slechte cake"en dat lag niet alleen aan het weer" ik vind hem echt heel erg slecht, slechte prijs kwaliteits verhouding

                  Comment


                    #10
                    En waarom vind je eze cake erg slecht, zijn de effecten heel klein of is het tempo niet goed i.o.d?

                    Comment


                      #11
                      Hij kost hier in de buurt bij Harings Almelo maar 39,95. Dus wel een aanrader voor die prijs
                      Laatst aangepast door jejestilo074; 12 May 2009, 18:11.

                      Comment


                        #12
                        dat hier niet meer positieve reacties over zijn vind ik eigenlijk onbegrijpelijk.

                        zoveel liefhebbers zijn er van de sky screamers / jet stream van beko....deze cake lijkt daar toch best op?

                        er zit zelfs nog meer variatie in.

                        graag reacties
                        vuurwerkbieb

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door rob1976 Bekijk bericht

                          zoveel liefhebbers zijn er van de sky screamers / jet stream van beko....deze cake lijkt daar toch best op?

                          er zit zelfs nog meer variatie in.

                          graag reacties
                          Vergelijkbaar met de Sky Screamers/jet stream? ben ik het niet mee eens.

                          Ten eerste zijn de fluiters in deze cake totaal anders, dus niet de krijs van de sky screamers en jet stream.

                          Ten tweede heeft deze cake enkel fluiters in het begin en de jet stream en sky screamers constand.

                          Neemt niet weg dat dit een prachtige cake is
                          Zeker een toppertje, alleen stopte hij er bij ons mee na 2 fluiters
                          Once a pyro, always a pyro

                          Comment


                            #14
                            hier nog een filmpje, waarbij de rechterpot ook niet geheel afgaat:

                            + YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                            Laatst aangepast door pigi.; 2 August 2009, 20:13.
                            Vuurwerk compilatie 2012: http://youtu.be/ttHXw3SZ_zA

                            Comment


                              #15
                              Heeft iemand ook nog een duidelijke filmpje???

                              Comment

                              Working...
                              X