Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Battle

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Battle



    Artikelnummer: 1626
    Artikelnaam: Battle
    Netto Kruitgewicht: 495 gr.
    Aantal Schoten: 35 Schots
    Effectomschrijving: First in fan shape up red stars with green tails to silver waterfalls, then silver flashing with red tails up to silver coconuts with blue stars, green stars with red tails up to red and green swimming fishes, finally silver tails with crackling stars up
    Prijs: €64,-
    Verpakkingseenheid: 4/1
    Afmetingen: 225x230x180mm
    Film: Vuurwerktoko.nl



    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
    Laatst aangepast door Mattenfreak; 23 October 2007, 00:23.

    #2
    vind ik niet de 64euro waard!!

    Comment


      #3
      Mooi
      Maar New Spirit heeft potten van dezelfde kwaliteit voor 35,- en dat geld ook voor proline en dynasty

      Comment


        #4
        Ik vind het op zich wel een leuk blok leuke effecten fanshape mines eronder maar waar hebben ze al dat kruit gelaten ik zie er in ieder geval niks van terug in de effecten...
        En daarom niet zijn prijs waard...

        Comment


          #5
          Nja wel redelijk mooi hoar


          Mja idd,er zijn betere voor dat geld

          Comment


            #6
            silver falling leaves op 'n fish achtige manier ik zou toch bijna denken aan 'n soort van silk , mooi mine's bij alle effecten , goeie crackling palm tree's , ook de multicolor fish mankeert niks aan , yellow to blue to pink peony to cry crackling erg origineel en dan heel het rijtje weer over nieuw , kortom elk effect in deze cake zul je niet vaak tegenkomen en is perfect afgewerkt . maar ja hoe positief ik dan ben over het product zelf , zo negatief moet ik dan zijn over de prijs , dus ook hier weer zonde zonde zonde .
            www.thundershow.nl

            Comment


              #7
              Ook deze cake is dit jaar niet meer verkrijgbaar, na 1 jaar is ook deze alweer uit het assortiment gehaald.

              *verplaatst naar archief*

              Comment


                #8
                Verkocht niet goed genoeg?

                Comment


                  #9
                  Vrij logisch, ze hadden dan ook erg veel vissen in dezelfde vijver zwemmen. Veel 500 grammers, en voldoende fan shapes. Maakt dit blok dus overbodig, komt bij dat hij duur was en daarom dus een 'potentiële miskoop' was.

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door invader999 Bekijk bericht
                    Vrij logisch, ze hadden dan ook erg veel vissen in dezelfde vijver zwemmen. Veel 500 grammers, en voldoende fan shapes. Maakt dit blok dus overbodig, komt bij dat hij duur was en daarom dus een 'potentiële miskoop' was.
                    Sorry invader999 , maar ik vind het erg jammer dat dit blok
                    niet meer verkrijgbaar is.
                    Was duur Ok, maar met 20% korting toch een wereldblok !!
                    Heel jammer !!!!!! (stond op mijn wishing list op nr3).
                    Iemand suggesties voor een hele goede vervanger??
                    Cheers
                    mek

                    Comment


                      #11
                      Het was wel degelijk een fijne cake ja, toch aparte effecten, prijs was in verhouding misschien wel wat hoog ja.

                      Mek, gezien de wat aparte effecten wil ik je aanraden om naar de Jumbo 98 te kijken. Weliswaar nog een €20,- meer dan de Battle, maar misschien in tweede instantie toch jouw smaak.

                      Comment

                      Working...
                      X