Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Dynasty] Super 500

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [Dynasty] Super 500

    Artikelnummer: 1628
    Artikelnaam: Super 500
    Netto Kruitgewicht: 500 gr.
    Aantal Schoten: 134 Schots
    Effectomschrijving: complete fireworksshow with komet salvo followed by several fanshape bursts
    Prijs: 99,-
    Verpakkingseenheid: 2/1
    Afmetingen: 460x440x160mm
    O.a. verkrijgbaar bij: Vuurwerkland.nl


    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
    Laatst aangepast door Mattenfreak; 26 October 2014, 21:31.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Ben reuze benieuwd naar de film van dit artikel.
    119 euro is een hoop geld.
    134 shots spektakel.
    Vast en zeker een heel heftig ding.

    Comment


      #3
      Zeer vernieuwend, duidelijk geen prijs van boven de 70/80 euro waard!
      Goddank hebben we internet en mensen die naar demo avonden gaan en het filmen. Maar verder wel een goed product en lekker afwisselend met mooi tempo.

      Comment


        #4
        Inderdaad zeer mooie pot/blok. Ik persoonlijk zou er geen 119 euro voor over hebben. Maar dit haalt niet weg dat het blok wel erg mooi is.

        Het leuke vind ik de apparte en niet veel voorkomende kleuren combinaties.

        Comment


          #5
          Deze cake heb ik gister meegemaakt bij die demo, en ik moet je zeggen HIJ IS VET.. alleen de prijs houd me wel tegen inderdaad..

          Binnekort komt er film/foto materiaal bij in dit topic..
          Once a pyro, always a pyro

          Comment


            #6
            Erg mooi zo te zien op de film, hopelijk verkoopt mijn dealer hem. Hij is trouwens €99,- zag ik nu staan op http://www.500gram.nl, nog steeds een hoop geld maar hij ziet er super uit.

            Comment


              #7
              Ja hij is wel stoer leuk Z-shape (mijn favo shape) en lekker snel daarna ook mooie fluit salvo...
              De effecten zijn op zich ook nog wel leuk maar niet echt denderend maar wat wil je 134 shots.....
              Leuke bak maar 99euro vind ik em iets te snel voor...
              Maar voor een keertje

              Comment


                #8
                Inderdaad een hele mooie batterij, maar €99 vind ik toch iets te veel van het goede.
                'War does not determine who is right, only who is left.'

                Comment


                  #9
                  Dit jaar meegemaakt doordat kameraad hem had gekocht maar in geen 500 jaar dat ik daar €99 voor neerleg max 40 euro meer echt niet
                  Gerwin

                  Comment


                    #10
                    Deze bak een stuk of 4x langs zien komen tijdens demo shows en langzamerhand raakte ik overtuigt en heb ik hem dan tog maar gekocht.
                    Ik kan niet zeggen hoe ik hem tijdens oud en nieuw vond want ik heb hem niet afgestoken omdat het weer niet egt mee zat, deze cake weegt trouwens geen fluit

                    Was wel grappig trouwens toen ik samen met mattenfreak bij hornsveld in Hilversum waren liep er een vent naar buiten met 2x de super 500.
                    om er 1 te kopen moet ik al 3x goed nadenken maar 2 zou ik dus egt nooit van me leven doen.

                    Kruitsnuiver...
                    Once a pyro, always a pyro

                    Comment


                      #11
                      Klopt weegt haast niks en wat er aan gewicht inzit is aleenmaar hout


                      zoals je kan zien op deze foto
                      Gerwin

                      Comment


                        #12
                        vind hem op het filmpje wel goed er uit zien geinig bakkie voor 55/60 euro 100euro zou ik er noooit voor neer leggen... wat een bedrag weer

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door kruitsnuiver Bekijk bericht
                          Deze bak een stuk of 4x langs zien komen tijdens demo shows en langzamerhand raakte ik overtuigt en heb ik hem dan tog maar gekocht.
                          Ik kan niet zeggen hoe ik hem tijdens oud en nieuw vond want ik heb hem niet afgestoken omdat het weer niet egt mee zat, deze cake weegt trouwens geen fluit

                          Was wel grappig trouwens toen ik samen met mattenfreak bij hornsveld in Hilversum waren liep er een vent naar buiten met 2x de super 500.
                          om er 1 te kopen moet ik al 3x goed nadenken maar 2 zou ik dus egt nooit van me leven doen.

                          Kruitsnuiver...

                          Goede beslissing Kruitsnuiver om hem niet af te steken. Met dit weer zouden de effecten absoluut niet goed uitkomen. Behalve dat: nog gevaarlijk ook. Ikzelf heb aardig wat vuurwerk over mij heen gekregen. Een buurman verderop had shaped blokken. Effecten gingen alle kanten uit.
                          Volgend jaar hopenlijk beter weer. Maar maak je geen zorgen . SUPER500 Het is een prima cake. Je hebt hem trouwens al gezien op demo.

                          Comment


                            #14
                            Ik heb hem ook gezien, best een aardige cake maar zoals de meeste al vonden de € 100,- is die echt niet waard.

                            Comment


                              #15
                              Toch nog getwijfelt... Maar goed dat ik hem niet heb gekocht dus ivm weer en prijs.. Dat 'ie weinig weegt vind ik niet raar; er zitten bij het begin losse sterren (romeinse kaars) en daarna 4 salvo's met groten effect.. En voor stabiliteit hoeft ook geen extra gewicht erbij aangezien het oppervlak groot genoeg is!

                              Gr. Alex:bye:

                              Comment

                              Working...
                              X