Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Boze fans, bommen en vierde trianer voor Flu

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Boze fans, bommen en vierde trianer voor Flu

    Boze fans, bommen en vierde trianer voor Flu



    En dat is drie. Fluminense zette maandag al voor de derde keer dit jaar een coach op straat. Nu was het de beurt aan Oswaldo Oliveira, die na vier duels op rij zonder zege op rij moest vertrekken bij de Tricolores.
    'Ik was verbaasd', reageerde Oliveira op zijn ontslag. 'Ik laat Fluminense in een betere staat achter dan waarin ik de ploeg aantrof. Toen was het elftal apathisch, ongemotiveerd en met spelers zonder zelfvertrouwen. Nu is de situatie totaal anders.'

    Fluminense staat er niet eens zo slecht voor. Flu bezet de zesde positie in het Campeonato Brasileiro met een achterstand van vijf punten op koploper São Paulo.

    Maar de wedstrijd van afgelopen zondag deed Oliveira de das om. Fluminense verloor met 3-0 van het laaggeklasseerde Ponte Preta, dat het laatste half uur met slechts tien spelers voetbalde.

    De supporters besloten dinsdagochtend dan ook tot actie over te gaan. Een groep van vijftig supporters bezette even het trainingsveld, ontrolde wat spandoeken, schold enkele spelers uit en liet wat zelfgemaakte vuurwerkbommen ontploffen.

    Na het ontslag van Oliveira kreeg assistent Josué Teixeira promotie. Hij is trainer nummer vier van dit seizoen nadat eerder ook al Ivo Wortman en Paulo Campos hun congé kregen. Oliveira was coach sinds half maart.



    bron: vi.nl
Working...
X