Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Raiders

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Raiders

    Raiders, is een klein potje waar 19 shots cracling staarten uit schieten in een redelijk tempo.
    Ik vond hem niet geweldig, maar dat is lochisch als je kijkt hoeveel je hier ook voor betaald.
    Maar goed, ik had hem gratis dus heb verder weinig te klagen.



    De prijs ligt rond de 3,00 euro.
    O.a. te koop bij: OnlineVoorverkoop.nl


    Deel hier je mening over dit stukje vuurwerk;
    Laatst aangepast door Jeko; 8 August 2011, 17:08.

    #2
    Ik heb een keer ergens een filmpje van dit potje gezien...
    En moet zeggen dat ik hem wel aardig vind zeker als je er twee of drie tegelijk doet...
    Tis dan wel geen super effect maar wat wil je voor 3euro...


    }Edit{: Ik heb het filmpje gevonden :
    Filmpje raiders
    Laatst aangepast door Firespree; 1 August 2006, 17:49.

    Comment


      #3
      hier een filmpje afkomstig van www.pietersvuurwerk.nl :
      www.thundershow.nl

      Comment


        #4
        Hmmm voor nog geen 3 euro vind ik dit toch een redelijk goede cake met lekkere crackling staarten. Het tempo is normaal, maar goed waar praten we over als de prijs zo laag ligt. Het aantal schoten... Koop er 3 van voor 9 euro en dan is het wel spektaculair.

        De naam deed mij trouwens iets anders denken.

        Comment


          #5
          Je kon hem jaren gratis krijgen bij een bestelling van ik dacht 25 tot 35 euro. Nouja, gratis vuurwerk ter waarde van 2.95.. Vond ik maar belachelijk, bij lesli bijvoorbeeld zat je toen al op zo'n 8 euro gratis, en nu zit je daarmee al op 13.75 gratis vuurwerk. Dus in dat opzicht vond ik het maar een belabberd ding.
          Maar om hem zo erbij te kopen is het altijd wel leuk om zoiets af te steken, het potje is echt miniscuul maar er komt nog best een groot effect uit.
          Je gaat vanwege de grootte van het potje al dichtbij staan, en je schrikt nog wel eens als je ziet wat er toch uit komt.

          Comment


            #6
            heey lui..

            ik heb een vraagje: nu er andere gratis producten zijn word deze dan overal gwn los verkocht? ik heb niet echt een duidelijk antwoord nog wie weet dit

            rutger

            ps; voor de mods; als dit onnodig is, willen jullie het dan verwijderen?
            Knal goed, knal verantwoord!

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door ruttie-partyboy Bekijk bericht
              heey lui..

              ik heb een vraagje: nu er andere gratis producten zijn word deze dan overal gwn los verkocht? ik heb niet echt een duidelijk antwoord nog wie weet dit

              rutger

              ps; voor de mods; als dit onnodig is, willen jullie het dan verwijderen?
              Deze wordt nog gewoon los verkocht bij enkele dealers ;)
              Vuurwerk is een passie!

              Comment


                #8
                Dit potje wordt inmiddels los verkocht voor de prijs van 3,50 per stuk. Hij is wel leuk voor erbij vind ik zelf.

                2 filmpjes :

                + YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                + YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                Comment


                  #9
                  Ik had er afgelopen O&N ook een paar en ik moet zeggen voor het geld is het een best leuk product.
                  [B]Phantom[/B]

                  Comment


                    #10
                    Nog nooit gehad deze pot maar op die filmpjes ziet hij er erg leuk uit tog maar is proberen dit jaar

                    Comment


                      #11
                      Zijn leuke crackling tail potjes. Per 5 of meer is dit erg leuk .

                      Comment


                        #12
                        Inderdaad een leuk potje, maar dan wel voor 12...
                        Een echte Leerdammer eet kaas.

                        Comment


                          #13
                          dit jaar koop ik der denk ik 6 stuks ofzo gewoon zo af en toe
                          don't worry im fireworks crazy!!!

                          Comment


                            #14
                            Hier had ik er twee van, gister avond ploef één schot alles weg en net de andere afgestoken grappig ding. Gewoon leuk voor erbij voor erg vroeg in de avond

                            Comment


                              #15
                              Hmm volgend jaar deze ook maar eens een aantal aanschaffen en in W-shape zetten

                              Comment

                              Working...
                              X