Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Single shot ''mortal''

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Single shot ''mortal''

    Het gaat hier over de single shot van het merk Dynasty.

    Ik vind dit egt een SUPER goede single shot, de bombette gaat omhoog samen met crackling mines en daarna een grote groen/rode peony met een crackling boeket er bij. deze peony is egt zéér groot voor nederlandse begrippen.

    Mortal:
    - kost 6,80 per stuk.
    - gaan per 24 in een karton (4 pakken van 6).
    - er zit volgens mij rond de 30 gram PTS in deze single shot ( corect me when i'm wrong)
    - tekoop bij de meeste dynasty dealers.
    - het caliber is volgens mij 2''.
    - érg goede groen/rode peony met een crackling effect en crackling mines, en een lekkere burst.

    Film: Demo Wolff 2007



    Wat vinden jullie van deze single shot van Dynasty?

    Kruitsnuiver..
    Laatst aangepast door Mattenfreak; 9 September 2007, 12:47.
    Once a pyro, always a pyro

    #2
    Wat vinden jullie van deze single shot van Dynasty?

    Kruitsnuiver..
    Ik moet je eerlijk bekennen Kruitsnuiver. Ik hem hem nog nooit gehad. Maar door jou ga ik hem wel aanschaffen dit jaar. Hij zal op mijn lijstje komen. Klinkt goed zoals jij hem beschrijft.

    Laatst aangepast door kruitsnuiver; 23 July 2006, 21:29.

    Comment


      #3
      heb hem een paar jaar terug (in het gulden tijdperk) gehad. Toendertijd kostte hij F12,95. Vond hem zeker het geld waard. Grote buis en heerlijke dreun bij het opstijgen. Boeket was geloof ik toen een multicolor peony.
      zeker kopen voor dat geld!

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door moontan
        Ik moet je eerlijk bekennen Kruitsnuiver. Ik hem hem nog nooit gehad. Maar door jou ga ik hem wel aanschaffen dit jaar. Hij zal op mijn lijstje komen. Klinkt goed zoals jij hem beschrijft.

        Ik wist dat hij er eentje had afgelopen jaar, maar heb zelf nooit een filmpje ervan gezien en vond de prijs toch te hoog om speciaal voor zoiets naar Bussum te rijden. Nu heb ik op de site van VwK-Freaks een filmpje ervan gevonden tijdje geleden, maar die heeft mij overtuigd dat dit een topper is. Wil hem zeker hebben dit jaar! Klik hier voor directe link.

        Comment


          #5
          Ziet er erg gaaf uit en voor nederlandse begrippen meer dan uitzonderlijk ga ook maar eens kijken waar hier in de buurt een dynasty dealer zit!!

          Comment


            #6
            r

            ik heb dit haar Moonstone gekocht van new spirit nog nooit mortal maar moonstone is ook met multi colour stars en crackling mines eronder als hij omhoog word geschoten moonstone is een 2"3/8 mortiertje en voor maar 3,50 heb ik die toch liever :P
            75:15:10 - En je weet wat ik bedoel !

            Comment


              #7
              Erg mooi, zeer goed voor een Single Shot en ook weer een lage prijs in vergelijking met andere grote Single Shots van andere merken. Toch vind ik het zelf allemaal wat duur, leuk voor erbij, maar ik zou er geen grote hoeveelheden van hoeven hebben, daarvoor zijn cakes simpelweg te goed.

              Comment


                #8
                Ook dit jaar weer goed te spreken over deze single shot, prijs kwaliteits verhouding vond ik hem beter als de sweet coconut van Star.
                Once a pyro, always a pyro

                Comment


                  #9
                  vet, ik had er van deze 3.. erg goed echt toppers bedankt voor de tip kruitsnuiver, want hij is ze centjes echt waard

                  Comment


                    #10
                    Mooie single-shot zeg.... Wil dr wel 5 van maar helaas verkoopt mijn dynasty dealer dees niet
                    Vuurwerk is een passie!

                    Comment


                      #11
                      Wees blij dat je een dynasty dealer hebt..Bij ons in de buurt is er geen, wij missen serieus iets
                      Dynasty is gewoon top merk heb ik zo'n idee

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door invader999 Bekijk bericht
                        Wees blij dat je een dynasty dealer hebt..Bij ons in de buurt is er geen, wij missen serieus iets
                        Dynasty is gewoon top merk heb ik zo'n idee
                        Bij ons zijn er zelfs 2 Dynasty dealers in de buurt. Die allebei ook nog verschillende artikelen verkopen Dus eigenlijk heb ik nix te klagen
                        Vuurwerk is een passie!

                        Comment


                          #13
                          Pfoei, doe mij maar een kartonnetje hievan ! Ziet er gaaf uit zeg! Helaas, hier worden ze niet verkocht bij de Dynasty dealer..
                          Gr. Alex:bye:

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door kruitsnuiver Bekijk bericht
                            Ook dit jaar weer goed te spreken over deze single shot, prijs kwaliteits verhouding vond ik hem beter als de sweet coconut van Star.
                            Tsja, als ik naar de Sweet Coconut versie van afgelopen seizoen kijk, dan hoef ik niet lang na te denken. Wat een bagger was dat zeg En dan te bendenken dat ik overwoog om er een rek voor te bouwen met 10 stuks. Goddank had ik mij bedacht en kocht ik er slechts 2 om "los" af te steken, maar het effect was zeer mager.

                            De Mortal stond afgelopen seizoen op mijn "wishlist", maar helaas werd uitgerekend dit artikel niet verkocht door de lokale Dynasty dealer. En ook een dealer die 25 km verderop zat had 'm niet. Erg jammer, want ik vind hem inderdaad erg mooi.

                            Groetjes,
                            Cameo
                            -= Will I ever grow up? Hope not! :wink: =-
                            Site admin van [COLOR=DarkRed][URL=http://www.vuurwerkmuseum.nl]Het Vuurwerkmuseum[/URL] [/COLOR]

                            Comment


                              #15
                              de link van mattenfreak staat door gelinkt naar de smaragd rocket dus hier de link naar de mortal van www.vwk-freaks.nl http://www.vwk-freaks.nl/index.php?p...lm&l_filmid=15
                              Laatst aangepast door damianus; 4 July 2007, 16:53.
                              www.thundershow.nl

                              Comment

                              Working...
                              X