Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Reacties op collecties 2006/2007

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Reacties op collecties 2006/2007

    Dit is het topic waar je reacties mag plaatsen op de foto's die in het topic staan voor "Collecties 2006/2007". (http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?t=646)
    Dit is speciaal gedaan om het overzichtelijk te houden en daarnaast staat het in "Junktalks" zodat er zoveel gereageerd kan worden als jullie willen zonder dat daar je postcount van omhoog gaat en dus spam tegengaat.

    Plaats hier dus alleen reacties, vragen enz. en géén foto's! Zo blijft het overzichtelijk.

    Tip: geef duidelijk aan om welke foto je het hebt. Geef de naam van de member aan en beschrijf de foto desnoods wat.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Ik zal straks eens mijn ''collectie'' voor dit jaar posten
    verw8 er niet te veel van..heb alleen nog legaal over
    dus jullie zien vanavond wel mijn foto
    vuurwerk 4 life :wink:
    put ya :handsup: up 4 detroit :frusty:

    Comment


      #3
      flexe collectie

      Comment


        #4
        Pyrofire, leuke collectie hoor kan je jezelf wel een dag mee vermaken dacht ik

        Comment


          #5
          haha
          dit is wat ik over heb hea jongens!!...dus daar komt nog voor ongeveer 300 euro bij :P maar toch bedankt
          vuurwerk 4 life :wink:
          put ya :handsup: up 4 detroit :frusty:

          Comment


            #6
            mooie collectie firespree ook een aantal vulkanen zie ik wijs komt vast goed de 31ste

            Comment


              #7
              Ja ben op weg moet nog heel wat bijkomen als het goed is en met die nieuwe blokken moet dat wel goed komen
              qua hoeveelheid dan niet qua portomonnee

              Comment


                #8
                Firespree, ik heb je update van 15 november gezien. Ziet er goed uit man. Leuk divers spul heb je. Ben je nu klaar of komt er ook nog legaal werk bij?

                Comment


                  #9
                  Mantronix, Mattenfreak en Kruitsnuiver.
                  Machtig mooie colllectie, wat een stapel vuurwerk zeg.
                  Jullie mogen wel personeel inhuren om het af te steken.!!!
                  Die 500 grammers staan er cool tussen.
                  En aardig wat sweet coconuts.
                  Gaat een leuke show worden.
                  Top.

                  Comment


                    #10
                    Haha, en daar komt illegaal ook nog bij
                    zoiets moet je al met 3 stuks tegelijk afsteken wil je om 2 uur snachts kunnen stoppen

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door invader999 Bekijk bericht
                      Haha, en daar komt illegaal ook nog bij
                      Niet of nauwelijks illegaal, wij vermaken ons prima met de nieuwe 500 grammers hier uit nederland. en zoals je kan zien maken we daar ook goed gebruik van

                      @ moontan:
                      Jij en mattenfreak zijn er tog de 31ste, dus personeel is niet nodig haha komt helemaal goed.

                      Kruitsnuiver...
                      Once a pyro, always a pyro

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door kruitsnuiver Bekijk bericht
                        Niet of nauwelijks illegaal, wij vermaken ons prima met de nieuwe 500 grammers hier uit nederland. en zoals je kan zien maken we daar ook goed gebruik van

                        @ moontan:
                        Jij en mattenfreak zijn er tog de 31ste, dus personeel is niet nodig haha komt helemaal goed.

                        Kruitsnuiver...

                        Prachtig spul Kruitsnuiver.
                        Inderdaad, illegaal vuurwerk hebben we niet (meer nodig)
                        Ben benieuwd wat voor show jullie gaan opvoeren.

                        Comment


                          #13
                          Leuke collectie zo
                          En flink wat 500grammers

                          Eindelijk eens mensen die van de nieuwe regeling gebruik maken en hem niet zo extreem afkraken wat betreft prijzen. Alleen wel flink voor moeten rijden voor al die toppers per merk te bemachtigen?

                          Weer een "vuurwerktoerist" minder

                          Oftopic: Ik heb gehoord dat de duitse politie nu zelf scontroleerd op invoer van nederlands spul naar duitsland Nu zal nederland zeggen passen jullie de regels aan voor verkoop aan nederlanders doen wij het voor de verkoop aan duitsers

                          Comment


                            #14
                            [QUOTE=Guy;11143]Leuke collectie zo
                            En flink wat 500grammers

                            Eindelijk eens mensen die van de nieuwe regeling gebruik maken en hem niet zo extreem afkraken wat betreft prijzen. Alleen wel flink voor moeten rijden voor al die toppers per merk te bemachtigen?

                            Weer een "vuurwerktoerist" minder


                            Inderdaad Guy, je moet nu veel vaker rijden i.v.m. de 500 grammers. 1 Sacred World bijvoorbeeld en je hebt een tas vol. Daarnaast zijn de dealers nogal verspreid. Maar we doen ons best voor al dat moois.
                            Zondag plaats ik mijn foto hier.
                            Morgen en zaterdag nog spullen afhalen.

                            Comment


                              #15
                              Pff goed bezig Moontan..Hoeveel heb je er aan uitgegeven in totaal?

                              Note: Ik zie geen pijlen. Wil dat zeggen dat je die foto's na 22.00 uur hebt gemaakt? (aangezien ik onthouden heb dat je je pijlen om 22.00 uur afsteekt, zodat je er in alle rust van kan genieten )

                              Comment

                              Working...
                              X