Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jongens vernielen toiletpot met vuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Jongens vernielen toiletpot met vuurwerk

    23 juni 2005, Jongens vernielen toiletpot met vuurwerk

    GOES (ANP) - Drie jongens in de leeftijd van 14 en 15 jaar uit de gemeente Noord-Beveland zijn woensdag aangehouden, omdat zij vuurwerk in een toiletpot van hun school in Goes zouden hebben gegooid. Volgens de politie woensdag was de ravage enorm. Door de ontploffing zijn de bewuste toiletpot en de afvoer vernield waardoor de uitwerpselen tot aan het plafond zaten. De politie sluit niet uit dat nog meerdere leerlingen voor de wc-grap zullen worden aangehouden.

    Bron:ANP
    Wie zoekt zal vinden

    #2
    Nouw dit is een artikel van 23 juni, het is inmiddels dik een maand later....
    Ik snap dat je je informatie etc. met ons wil delen maar deze kende de meeste geloof ik togwel al.

    Over het artikel: Hetzelfde bij hun thuis doen, en dan maar ergens in de tuin schijte!!! Bah zieke mense,

    Comment


      #3
      Het is een wat ouder bericht inderdaad, maar wel iets grappigs.

      Toch ben ik niet helemaal overtuigd of het verhaal helemaal waar is, want ze hebben het over "uitwerpselen tot aan het plafond", maar spoelen zij daar niet door dan ofzo?
      Het kan uiteraard wel als hij net ervoor zijn behoefte heeft gedaan...

      Ik weet niet hoe die zooi allemaal in elkaar zit, maar het kan natuurlijk ook zijn dat als hij tot die afvoer kapot is dat het water eruit spuit, maarja... Dat moet iemand dan maar even zeggen als dat kan.
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        #4
        Denk dat ze eerst ff een drol hebben gelegd en daarna hebben opgeblazen vandaar dat er dus uitwerpselen aan het plafond zaten
        We hit them hard, we hit them low! [B]Den Haag hooligans[/B] about to lose control!

        Comment


          #5
          hahaha ik vind hem wel goed
          Boem! Boem! Boem! wanneer mag ik vuurwerk in me room? :p :cool:

          Comment

          Working...
          X