Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

JW339 (Jorge Fireworks)

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    JW339 (Jorge Fireworks)

    Vanwege vraag naar dit productfilmpje op VWP hebben wij degene online gezet die we van een lid hebben mogen ontvangen. Door serverprobleempje staat ie voorlopig even op Pyroworld, bedankt hiervoor.

    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak
    Vanwege vraag naar dit productfilmpje op VWP hebben wij degene online gezet die we van een lid hebben mogen ontvangen. Door serverprobleempje staat ie voorlopig even op Pyroworld, bedankt hiervoor.

    Bedankt, vindt het een bijzonder mooi product van Jorge

    Comment


      #3
      alsnog dank u ;) wass er al lang naar opzoek omdat ik m zelf heb gehad. echt een TOPBLOK! keiharde crackling, echt goed.


      (edit) hier een paar foto's van dit blok.




      gr remio
      Laatst aangepast door remio; 5 July 2006, 22:03.

      Comment


        #4
        Zwaar goed blokkie
        Welk kaliber is dit?
        En wat is een goede prijs?
        [B]Bigger, Harder, Louder![/B]

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Anthony bomb
          Zwaar goed blokkie
          Welk kaliber is dit?
          En wat is een goede prijs?
          Het kaliber is 1 inch.

          Comment


            #6
            nog meer info over bv prijs enz?

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak
              nog meer info over bv prijs enz?
              De prijs zal rond de 80euro liggen.
              Laatst aangepast door kruitsnuiver; 10 August 2006, 00:36.
              Once a pyro, always a pyro

              Comment


                #8
                misschien een rare opmkering, maar die prijs is gezien de duur van dit blokje het toch niet waard?

                ik zou het in ieder geval niet over hebben voor dat blokje als ik dit filmpje zag.
                komt dat doordat dit een fout was of is dit blokje werkelijk zo snel?

                Comment


                  #9
                  Op de site van Jorge stond ooit productfilmpje ervan, hierbij was het effect wel duidelijk anders in mijn herinnering, maar wel zo'n heel hoog tempo. Denk wel dat dit filmpje van te dichtbij is om duidelijk te laten zien dat het echt een mooi blok is. Tempo vind ik trouwens wel lekker zo, is even puur pompen, maar ik geef je gelijk dat ik de prijs er ook niet voor zou geven, toch wat zonde.
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    #10
                    Wat vinden jullie dan in godsnaam van The new Springwind
                    Die is €155,- en doet er niet heel veel langer over alleen verschil in grootte van het effect is niet zo goed te zien misschien dat dat het verschil maakt

                    Comment


                      #11
                      Dit blokje is gekocht voor nog geen 60 euro

                      De film is van zeer dicht bij opgenomen waardoor je niet t hele effect ziet, ondanks dat t geen duur blok was, was t toch 1 van de hoogtepunten van de avond! Dit blok werd om 5 over 12 afgestoken en de mensen werden toch even ''stil'' in de straat. Terwijl er toch een flink aantal die hard stokers wonen en hun spullen afsteken

                      Groeten
                      junky
                      Laatst aangepast door vuurwerkjunk; 9 August 2008, 13:21.
                      [SIZE=3]Als afgunst branden wou, konden ze de gaskraan dicht draaien.[/SIZE]

                      Comment


                        #12
                        jorge

                        persoonlijk vind ik je jorge jw 368,337,338en de bs 120 veel mooier en langduriger dan dit blokje

                        greetz firepower

                        Comment


                          #13
                          Super blok zeg! En voor die 60,- euro heb je toch echt een mooi lekker bakkie!
                          Wel is het zo als heel je collectie uit zulke snelle blokken bestaat dat het niet meer leuk is maar voor die afwisseling is het 60,- euro zeker waard!

                          Comment


                            #14
                            Op youtube staat ook een filmpje van de jw339, http://nl.youtube.com/watch?v=fx8gp1b7Z20 Helaas is dit blokje uit het programma bij jorge , ondanks dat zou de prijs dit jaar ook een stuk hoger zijn , gezien de prijs stijgingen bij jorge tot ong 30%

                            Comment

                            Working...
                            X