Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerkcrew.nl 1 Jaar!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Vuurwerkcrew.nl 1 Jaar!

    Beste freaks,

    vandaag zijn wij officieel precies 1 jaar geleden online gekomen!
    Wij zijn erg blij dat de site na 1 jaar al een aardige bekendheid heeft gecreëerd in vuurwerkland en dit hopen wij uiteraard alleen nog maar uit te breiden.

    Wij kwamen vorig jaar online met het idee dat we toch een paar honderd leden zouden trekken tot aan O&N, maar uiteindelijk waren dit er al ruim 1.200 en zitten we momenteel op de 1.605! Veel meer dan wij hadden gedacht natuurlijk en dit geeft ons toch een zeer goede motivatie om steeds meer te doen voor jullie. Tenslotte maken de leden een site, wij zorgen er alleen voor dat de leden de site ook willen maken.

    We zijn in het afgelopen jaar al flink veranderd, we hebben moderators erbij gekregen en zien weggaan, maar de crew is nu een vaste verandering ondergaan met Kruitsnuiver en Mantronix. Daarnaast hebben we een logo ontworpen, zijn er meer foto's en filmpjes dan we dachten online gekomen en is de kwaliteit ook beter geworden. Uiteraard zullen wij doorgaan met veranderingen aanbrengen, wij zullen veel meer filmpjes online gaan zetten, meer informatie verstrekken over onderwerpen m.b.t. vuurwerk, een zeer grote links-sectie zit eraan te komen en ook dit jaar zullen wij de kwaliteit van de filmpjes die gemaakt gaan worden verbeteren.

    Om jullie bij deze te bedanken voor het plezier dat wij hebben kunnen beleven in het eerste jaar hebben wij een simpel, maar leuk (al zeggen wij het zelf) filmpje in elkaar gezet om toch wat terugblikken te maken en wat kleine voorbeelden van wat er nog komen gaat qua media en uiteraard een hele mooie afsluiter!


    Nogmaals bedankt en wij gaan zeker verder om Vuurwerkcrew.nl nog beter te maken!

    Ook bedanken wij in het speciaal Pyroworld voor het hosten van de movie.

    Groeten,

    de Vuurwerkcrew
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    VAN HARTE PROFICIAT!!


    Dat er nog vele jaren mogen volgen!

    Geen probleem voor het hosten, we doen het graag! Over 3 weken is Pyroworld aan de beurt, dan bestaan wij 1 jaar
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

    Comment


      #3
      En terecht dat jullie 1 jaar bestaan! Behoort zeker tot de top 3 van de Nederlandse vuurwerksites. Dat jullie nog lang mogen bestaan, want dit is naast AVP mijn favo vuurwerksite waar ik altijd de kriebels bij krijg als ik de verhalen weer nalees Hopen dat de site nog groter kan worden, en dat het georganiseerd zoals nu blijft. Nu genoeg complimentjes, ik ga dat filmpje downen
      We hit them hard, we hit them low! [B]Den Haag hooligans[/B] about to lose control!

      Comment


        #4
        :applause


        Van harte gefeliciteerd met het behalen van deze mijlpaal.
        En een geweldig leuke film.
        Ga zo door

        Comment


          #5
          Gefelicteerd,
          Mogen er nog vele jaren volgen

          Comment


            #6
            Gefeliciteerd jongens, wat gaat een jaar toch snel als je lol hebt.
            Hoop nog veel toffe en mooie jaren met jullie te mogen beleven!

            grtz Lev-he

            Comment


              #7
              1 Jaar moderator en weinig hoeven in te grijpen.
              Een bedankje van mij richting de leden die zich relatief goed gedragen, chapeau!

              Comment


                #8
                Bedankt allemaal voor jullie reacties ik had dit ook niet verwacht zoveel leden 1600+ :s en jullie kunnen nog mooie updates verwachten ;)
                Gerwin

                Comment


                  #9
                  zoals we allemaal wel zeggen: Dit hadden we nooit gedacht...

                  Toch is het ons gelukt en proberen we dit door te zetten
                  Maar wil even zeggen dat dit niet gelukt was zonder onze leden. Dit heeft iedereen eigelijk wel al gezegd eigelijk

                  Maar we gaan er allemaal voor, en ik neem aan dat de leden ook mee (ervoor)gaan!

                  Comment


                    #10
                    Gefeliciteerd!

                    Comment


                      #11
                      Beetje laat maar beter laat dan nooit

                      Congrats met jullie belated 1 jarig bestaan, we hopen nog meer jaren te mogen aanschouwen, over de 1500 members in zo'n redelijk korte periode is niet mis, maar daar is ook goed voor gezorgd zoals de marketing en reclame op andere site's.

                      Goed werk jongens, ga zo door

                      Comment

                      Working...
                      X