Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nuits de Feu 2006

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Nuits de Feu 2006

    Om Kruitsnuiver en zijn vader Mantronix over te halen om naar nuits de Feu te gaan.
    Volgen hier onder een paar kwijlend mooie fotos van zowel opbouw als vuurwerk zelf:

    allereerst 2 mooie panorama fotos:


    Zie je je eigen al zitten daar op die tribune?? :-)


    nog een bijna totaal panorama


    candles & Single shots van Luso


    vol is vol ?


    8inch, ze staan zo ver naar links en rechts, dat ze gericht moeten worden


    Nee dit zijn geen molshopen, maar hier worden gaten geboord om groot kaliber shells in te graven


    Diverse setups, van diverse firmas achter elkaar,uiterst rechts gepositioneerd


    Wederom diverse setupos van diverse firmas


    Hoezo vol!? diverse candles, singleshots, bengaalsevuren, fonteinen enzovoorts


    Mini pontonnetjes, klaar om uit gezet te worden op het water


    Fanshaped is hier wel nodig met een terrein met een breedte van ruim 400m



    Firma Brezac aan het werk


    Igual met een mooi wit thema, en net zoals in Bonn ook hier een waterval


    De zwitsers kunnen er ook wat van


    Wederom Pyrostars Zwitserland



    Blauw iemand?


    Stukje finale van Igual


    Een stuk van het bouqet Finale


    Bouqet final wederom


    Zo, als jullie nu nog niet overtuigd zijn weet ik t ook niet meer!
    Laatst aangepast door kruitsnuiver; 11 May 2006, 17:59.
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

    #2
    Ziet er heel erg mooi uit zou er zelf ook wel heen willen maar de € werken nie mee

    En de laatste foto's doen het btw nie ???

    *edit

    Nu wel weer
    Gerwin

    Comment


      #3
      haha geweldig dit

      nou jongens, we gaan er heen maar alleen de eerste dag omdat de tweede en derde dag gewoon egt niet gaat lukken.

      1 ''probleempje'' is dat we er pas heen gaan als ik mijn examen heb gehaald , ik noem het een probleempje maar het is geen probleem want ik ga mijn examen gewoon halen

      redbaron, erg bedankt voor dit topic, erg mooi dit. die foto's heb je die zelf gemaakt ook of niet? (van de effecten)

      Kruitsnuiver..
      Once a pyro, always a pyro

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door kruitsnuiver
        redbaron, erg bedankt voor dit topic, erg mooi dit. die foto's heb je die zelf gemaakt ook of niet? (van de effecten)

        Kruitsnuiver..
        Volgens mij had dan wel het logo van pw er onder gestaan dus ik denk dat het van andere is en als je kijkt naar de link kom je uit op deze site http://christopheblanc.free.fr/ dus volgens mij niet door redbaron gemaakt
        Gerwin

        Comment


          #5
          Wow gave foto's, ziet er wreed uit! Nu maar hopen dat ze nog gaan ook :P

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door kruitsnuiver
            haha geweldig dit

            nou jongens, we gaan er heen maar alleen de eerste dag omdat de tweede en derde dag gewoon egt niet gaat lukken.

            redbaron, erg bedankt voor dit topic, erg mooi dit. die foto's heb je die zelf gemaakt ook of niet? (van de effecten)

            Kruitsnuiver..
            Beter 1 dag, dan helemaal niet kunnen. En als je slaagt, dan is dit helemaal geweldig, want dan kan je tenminste zeggen: Toen ik slaagde, stak men op 1 avond tijd 5 grote vuurwerken voor mij af!

            anyways, geen dank, want als ik hier mn doel mee berijkt heb, ben ik al lang blij . De fotos zijn niet van mij, maar van Christoph Blanc, een van de betere fotograven die vuurwerken fotograveerd:

            [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

            Comment


              #7
              relaxt dat jullie ook gaan. helaas lopen we elkaar wel mis.. ik ben er de vrijdag en zaterdag

              Comment


                #8
                Zeer indrukwekkend de foto,s van de opbouw en de locatie.
                Komt heel erg veel bij kijken.
                Terwijl de eigenlijke show slechts 20 minuten duurt, toch?
                Mooi om dit te zien zeg.

                Comment


                  #9
                  14 minuten
                  [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

                  Comment


                    #10
                    Kan iemand mijn mond dicht komen doen hij hangt op de vloer
                    Geweldige fotos zeg tyfus jantje
                    Ik ga ze nog een keer bekijken

                    Comment

                    Working...
                    X