Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lady-Cracker 70S

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Lady-Cracker 70S


    Met dank aan wat hulp van RedBaron van Pyroworld hebben wij een totaal nieuwe intro voor onze filmpjes. Dit is het eerste filmpje die deze intro bevat en ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    grappig introtje hoor, zeker gemaakt met Adobe premiere pro en trapcode plugin he ;)
    Laatst aangepast door Gerwin; 11 May 2006, 15:32. Reden: Forum overzichtelijker houden

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Ramon
      grappig introtje hoor, zeker gemaakt met Adobe premiere pro en trapcode plugin he ;)
      Dat Adobe klopt, wat je daarna zegt weet ik allemaal niet. Heb zelf alleen geluidje eronder gemonteerd en filmpje erbij, de verandering van het logo heeft RedBaron gemaakt.
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak
        Dat Adobe klopt, wat je daarna zegt weet ik allemaal niet. Heb zelf alleen geluidje eronder gemonteerd en filmpje erbij, de verandering van het logo heeft RedBaron gemaakt.
        haha oke ;) ik herkende een plugin in dat logotje ;) ik doe zelf nmlk ook vrij veel video bewerken enzo naast photoshop enzo

        Comment


          #5
          Ladycrackers, geweldige dingen voor overdags

          Comment


            #6
            Als eerste; gave intro
            En als 2e leuk filmpje

            Comment


              #7
              deze dingen heb ik ook thuis liggen. 3 pakjes. Het zijn zeer leuke dingen. En het filmpje is inderdaad erg goed.

              Comment


                #8
                alleen kan het muziekje ietsie harder? voor de rest is t toppie
                [SIZE=3]Als afgunst branden wou, konden ze de gaskraan dicht draaien.[/SIZE]

                Comment


                  #9
                  Goede intro!!
                  Maar ladycracker wordt ik niet echt warm van...

                  Comment


                    #10
                    idd intro ziet er goed uit

                    en dan nog die geweldige knoerharde ladycrackers erachter respect man

                    Comment


                      #11
                      leuk

                      erg leuk matje maar waar woon je eigenlijk als je aan zulke dingetjes kan komen zoals nitraat matjes enz.

                      Comment


                        #12
                        Dit is geen nitraatmat maar dat zal je vast ook niet bedoelen..
                        ILLEGAAL vuurwerk zoals nitraatmatten halen wij in Belgie maar dit is ten strengste verboden!!

                        Comment


                          #13
                          leuk filmpje en gafe dingen altijd!

                          Comment


                            #14
                            Waarom verkopen ze bij Broekhoff geen ladycrackers meer?

                            Comment


                              #15
                              zit in deze ladycrackers van bonbridge zilverkruit of ook gewoon b.p. zoals in nederlandse?
                              Youtube: http://www.youtube.com/MovieTJ

                              Comment

                              Working...
                              X