Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Showtje raamsdonkveer

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Showtje raamsdonkveer

    Klik hier om het filmpje te bekijken!

    Showtje was niet echt super, duurde ook niet echt lang. T was opzich wel leuk om te zien en de salutes knalde toch lekker ;)

    De show was op 29-04-2006 in Geertruidenberg/Raamsdonkveer

    #2
    Heel leuk gefilmd Ramon
    Vuurwerk zelf vond ik heel erg mooi.
    OOk hier weer het gebruik van fluitbakjes. Schijnt een soort van tendens te worden.
    Alleen het einde van de show vond ik een beetje apart. Je merkt het ook aan de reactie van het publiek. Die zit echt nog te wachten op meer terwijl de show al voorbij was.

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door moontan
      Heel leuk gefilmd Ramon
      Vuurwerk zelf vond ik heel erg mooi.
      OOk hier weer het gebruik van fluitbakjes. Schijnt een soort van tendens te worden.
      Alleen het einde van de show vond ik een beetje apart. Je merkt het ook aan de reactie van het publiek. Die zit echt nog te wachten op meer terwijl de show al voorbij was.

      idd, er was niet echt een finale, maarja het was alsnog zeker wel de moeite waard om gezien te hebben

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door moontan
        Alleen het einde van de show vond ik een beetje apart. Je merkt het ook aan de reactie van het publiek. Die zit echt nog te wachten op meer terwijl de show al voorbij was.

        Haha, goed man, iedereen gewoon stil, ineens begint iemand maar zachtjes te klappen. Ja, denk niet dat je zo'n reactie wilt hebben als je daar staat te schieten.

        Wel een leuk showtje, leek een beetje op die van Huizen met een aantal soorten blokken en ook gewoon met de hand geschoten. Je hebt em er trouwens netjes helemaal op gekregen Ramon.
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          #5
          Netjes gefilmt hoor!

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door JeKo
            Netjes gefilmt hoor!
            thx man.... as vrijdag komt er nog een filmpje aan als t goed is (show dordrecht)

            Comment

            Working...
            X