Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Huizen 29-04-2006

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Huizen 29-04-2006

    We hebben afgelopen zaterdag, Koninginnedag, een showtje mee mogen maken van Wagenvoort Vuurwerk in Huizen. We hebben aan het begin van de avond wat beelden mogen maken van de producten die ze zouden gebruiken en hebben een kort, maar leuk praatje kunnen houden met ze. Wij willen ze hier nogmaals voor bedanken.

    De foto's zullen van de week nog even toegevoegd worden, maar de film hebben we dus al klaar. Een passend muziekje onder de beelden van de opbouw en een showtje van bijna 19 minuten. Was nog langer, maar begin met Weco Flash en lange tijd fonteinen hebben we even weggelaten.

    Rechter muisknop doel opslaan als!!

    Nog even wat fotootjes die al online stonden:















    Laatst aangepast door Mattenfreak; 11 May 2006, 13:18.

    #2
    Het was zoals jullie kunnen zien een lekker showtje met alleen maar blokjes en een paar candles en fonteinen.
    op 17:50 min steken ze een blokje aan die zoveel rook gaf dat er even niets te zien was voor ons, en dus moest ik een klein stukje om de rook heen lopen om de rest nog op film te krijgen.

    Het filmpje is in een iets lagere kwaliteit online gezet in verband met de grote van het filmpje.

    ik wil ook nog even Wagenvoort vuurwerk bedanken dat wij een kijkje mochten nemen bij de opbouw.

    Kruitsnuiver..
    Once a pyro, always a pyro

    Comment


      #3
      Mannen: ontzettend bedankt voor de leuke film. Leuk gevonden zo met de intro van het Wilhelmus en de productvoorstelling.
      Wat ben ik blij dat we in het digitale tijdperk leven. Zo kun je toch getuige zijn van de show.
      Wat het vuurwerk zelf betreft: prachtig,prachtig. Mooi vuurwerk met veel varaties in effecten en kleur. En een la granda finale.
      Geinig die fluitblokken tussendoor.

      Comment


        #4
        Hey jongens
        mijn eerste post hier
        Erg mooi filmpje van erg goed vuurwerk... ondanks dat er alleen blokkies van een niet al te groot kaliber werden geschoten zag het erg goed uit goede combinaties van effecten en mooie overgangen tussen de verschillende delen
        En de fluitconcerten zijn mij ook niet ontgaan erg leuk gedaan
        Vooral het w shape blok op 13.37 ziet er erg goed uit!!!
        En natuurlijk een lekkere crackling finale

        Comment

        Working...
        X