Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rookpotten Groen & Geel (75mm)

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Rookpotten Groen & Geel (75mm)

    Laatst aangepast door Mattenfreak; 11 May 2006, 13:18.

    #2
    had al begrepen dat alpeco deze rookproducten niet meer verkoopt. die schijnen momenteel helemaal niets aan rookproducten te hebben, dus bij deze de vraag; weet iemand waar ze dergelijke rookproducten hebben?

    Comment


      #3
      Het zelf maken met kas enzow maja daar moet je maar eem net de tijd voor hebben


      maar het rookt lekker die potten
      Gerwin

      Comment


        #4
        dat zelfbouwgebeuren is bekend
        net als rooktabletten, rookballetjes, oranje rooksein etc

        maar echt rookstaven/potten, weet iemand waar je die kan halen (nl/be)?

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak
          maar echt rookstaven/potten, weet iemand waar je die kan halen (nl/be)?
          ik zag toevallig net enkele ''rook producten'' op een foto staan van ertbrand:
          Once a pyro, always a pyro

          Comment


            #6
            die had ik ook gezien ja, bedankt.
            weet je welke kleuren wat zijn, de duur van de rookstaafjes?

            Comment


              #7
              Dit is inderdaad leuk spul. Ik kan me nog herinneren dat ik deze kleuren ook een aantal jaren geleden had. Die gingen nog beter dan deze. Volgens mij had ik ze bij Alpeco gekocht. Alleen het jammere was dat de helf het niet goed deden. Hebben jullie ook minderen gehad of deden deze het allemaal goed?

              Gr.
              Lwdvuurwerk

              Comment


                #8
                Mooie smoke ziet er erg gaaf uit!!
                Ik kan me herinneren dat toen ik bij alpeco was een zak met rookpoeder zag liggen en heb hem ook bij de productfots van alpeco gezien die nu neit meer te vinden zijn....
                Dat is volgens mij nog het enige wat ze hebben aan smoke,,,,

                Comment


                  #9
                  Harry Loots verkoopt rookpotten van bonbridge( heb er 1tje meegenomen voor 2,50)
                  Vuurwerk Huizen - www.vuurwerkhuizen.nl

                  Comment


                    #10
                    Er gaat een nieuwe rookpot (Blauw) komen bij Zena.

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door bassiefirework Bekijk bericht
                      Harry Loots verkoopt rookpotten van bonbridge( heb er 1tje meegenomen voor 2,50)
                      klopt die bonbridge rookpotten zijn goed smoke lekker lang door en je hebt een aantal verschillende kleuren...

                      Comment


                        #12
                        Ja er zijn van Bonbridge 4 kleuren verkrijgbaar: geel, groen, blauw en rood (paars/roze)

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door bassiefirework Bekijk bericht
                          Harry Loots verkoopt rookpotten van bonbridge( heb er 1tje meegenomen voor 2,50)
                          deze heb ik afgelopen weekend afgestoken met paintballen, er kwam witte rook uit en ik vond dat het z'n geld wel waard was.

                          ook had ik samen met iemand 2 van die grote rookpotten van bonbridge gekocht ( die soort cilinder op een handvat), ze koste daar 5 euro per stuk. we hadden we allebei tegelijk aangestoken en er kwam egt ziekelijk veel rook uit, ook tijdens het paintballen nog 2 van die grote langs zien komen (groen en roze) en een rookpot die 2 of 3 verschillende kleuren rook gaf, die was ook erg gaaf.
                          Once a pyro, always a pyro

                          Comment


                            #14
                            Zien er inderdaad leuk uit ja.
                            Heb hier een zelf gemaakte liggen met KAS erin

                            Resultaat zien we binnekort

                            Groetjes

                            Comment


                              #15
                              Dit gaat naar zelfbouw toe. Bij deze gaan we weer ontopic en dat wil dus zeggen 75mm rookpotten.

                              Comment

                              Working...
                              X