Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ervaringen met de Pro-Line collectie

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ervaringen met de Pro-Line collectie

    Deel hier jouw ervaringen met de Pro-Line collectie en geef aan wat volgens jou aanraders zijn en echte afraders.

    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    positieve punten:
    -harde burstknal
    -vanaf het begin innovatief

    negatieve punten:
    -kleur effecten zijn zeer slecht
    -kleine boeketten
    -prijs kwaliteit verhouding van bepaalde producten en pakketten erg zwak


    zal zelf geen proline kopen

    Comment


      #3
      Aanraders:
      Hot Crashes
      Amazing Yellow Caps
      Thunder Salvo

      Leuke potten met lekkere harde burstknallen.
      Enig nadeel vind ik dat er weinig variatie is in de uitwerkingen.

      Comment


        #4
        ik heb evaring met:

        Thunder Salvo:
        mooi pot van telkens 5 schoten te gelijk, mooie harde knallen

        Amazing Yellow Caps
        gewoon DE aanrader van Pro line

        Yellow Sky:
        mooie grote boeketten, ook gezien de prijs

        Coco Magnolia
        niet meer overal verkrijgbaar, maar als je em kunt krijgen zeker doen, mooie GRote boekketten met harde knal

        Proline mini:
        grappig fontijntje met wondertollen die eruit komen

        en Gratis had ik nog pot nr E uit Green star ass en royal en thundering bouquets maar weet ik niet meer alles van.

        Comment


          #5
          Ik ben zelf een redelijke fan van pro-line,
          Ik had dit jaar:


          Thundersalvo = Vond de knal dit jaar tegenvallen, maar blijft goed voor zijn geld. 5x5 shots gekleurde peony's


          Coco magnolia = Erg mooi en zeker zijn geld waard! Mooie felle kleuren.


          sunny oassis = Erg goede pot 25 euro vind ik goede prijs. Als het budget erna is zou je hem moeten nemen. Erg scherpe net afgewerkte kleuren. Merkt wel het verschil met een goedkoper pot vind ik.


          Amazing yellow cabs = Leuk opstijg effect, alleen zou ik hem niet apart afsteken maar samen met een 2e blokje iets als een mine blokje zoals "21 century" ,nadeel is 21century duurt vrij lang.


          21 century = Erg leuk effect zeker voor de prijs, maar los afsteken verveelt die snel... denk dat als je hem per 2 schiet in deze richting \ | / de rode zijn de 21 century's en dan pak je voor die groene een pot die ongeveer even lang duurt.


          pro-line starter (3potjes) = Deze is tegelijk afgeschoten wat voor 15 euro een erg leuk effect gaf Raad het daarom mensen ook erg aan. het leuke is dat je voor 15 euro een pot krijg met mixed, meer kruit als 200 en veel goedkoper bent

          er staan grondbloemen tussen voorpotten zo te houden, daar staan normaal de candels.Die waren dus in fanschape gezet.

          mines & candels = Inhoud van dit pakket was erg goed, de effecten van de potten waren goed. grotendeels hadden de potten boeketten op paar potten na die hadden alleen tails of fishes. waren er 3 ofzo. Potten werden allemaal per 3 geschoten Kan je verzekeren geeft leuk effect! De 3candels waren trouwens verwerkt in een fan-shape. Gaf erg leuk effect alleen rekje zat niet helemaal goed vast waardoor hij verzakte en scheef ging schieten



          pro-line meter = Deze is net als Mines & Candels per 3 geschoten. Erg leuk effect
          en de pijlen waren ook zeer goed te noemen.


          +alle 3 de dingen gratis

          raiders = Begon vet snel, ik dacht das binnen 5 seconde weg, maar toen ging die echt VEEL te langzaam schieten... Jammer anders was het potje bestwel goed.(crackling tails)


          sweden by night = Weinig gezien was aan het filmen amper op camera gekeken maar wat ik heb gezien was wel oké, afgestoken bij half donker uurtje of 5 half 6. (tails groen en rood in soort van multiple effect uit kruiterij 37shots 1,2" serie.


          royal = HEEL goed potje, probeer hem volgend jaar los te krijgen... 2 van deze potten en dan nog een mooie in het midden dus weer \ | / die opstelling. (mooi gekleurde boeketten, en vrij langdurend

          AANRADERS:
          Thundersalvo
          Sunny oassis(mist een passend budget)
          Amazing Yellow Cabs
          Royal(gratis pot, maar probeer hem dit jaar toch los te kunnen kopen)

          Als je sier wil hebben en toch een beetje extremers wil. koop Mines en Candels + pro-line meter pakket. schiet ze per 3 af dan heb je best een geslaagde sier collectie
          Laatst aangepast door Guy; 15 February 2006, 20:44.

          Comment


            #6
            Ikzelf heb sinds afgelopen jaar zelf de Pro-Line collectie mogen ervaren. Allereerst op een demo in Huizen, maar ook tijdens O&N van mijn eigen collectie.

            Ik had al enkele dingen besteld voordat ik de demo had gezien, want er waren zoveel goede reacties op dit merk en de filmpjes lieten mooi vuurwerk zien. Ik wist bij de demo dus helemaal zeker dat ik mooi vuurwerk had en dat er nog veel meer mooie producten waren uit deze collectie! Uiteindelijk had ik de volgende producten:

            Pro-Line Starter
            Gewoon 3 kleine, maar toch leuke potjes. Bij eentje was ik echt verbaasd van wat er nog uit kwam voor dat geld. Wel iets om inderdaad gewoon per 3 te schieten, dan heb je zoals Guy al zei een leuke pot met meer grammen en schoten voor hetzelfde geld.

            Yellow Sky
            Een goedkoop potje met 10 schoten. Gewoon een leuk effect en mooi voor dat geld.

            Silver Grassland
            Deze kreeg ik gratis i.p.v. de Sweden By Night. Een erg leuk ding, kostte €7,50 meen ik en is zeker dat geld waard. Iedere keer een klein fonteintje, 2 verschillende effecten telkens om-en-om en uiteindelijk wat schoten de lucht in die ook nog netjes waren. Toppertje die ik zeker ook los zal gaan aanschaffen, zeer leuk voor zo'n goedkoop product.

            Purple Sky
            Deze had mijn vriendin, maar was ook zeker een leuk potje. Ook weer erg goedkoop, maar toch doet het zeker niet onder aan sommige producten die veel duurder zijn van andere collecties.

            Thunder Salvo
            Een leuke pot die ik eigenlijk op aanraden van Moontan heb aangeschaft. Heb hier geen spijt van, want het was een mooi stukje vuurwerk met leuke burstknallen en toch nog aardige effecten. Schoten per salvo's van 5 dus toch een behoorlijk volle lucht per salvo.

            Amazing Yellow Caps
            Ja, wat valt hier nog over te zeggen, het is zeker de topper van Pro-Line en de prijs is nog wel netjes ervoor. Het is wel leuker om zoiets per 2 of 3 te schieten, dus dit jaar komen er meerdere in mijn collectie.
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #7
              Verwijderde post
              Laatst aangepast door mikeyvwfreak; 8 January 2014, 01:48.

              Comment


                #8
                Proline voor de eerste keer

                Ik heb dit jaar proline voor de eerste keer.
                Vorig jaar zag ik proline bij mijn oom en dat is me toen goed bevallen .
                Dit jaar heb ik van proline dat meter pakket en zoals ik hier lees is die niet slecht en ik heb dan nog de amazing yellow cabs die zag er op het filmpje ook wel leuk uit.
                Ben zeer benieuwd.

                Comment


                  #9
                  ik koop nu al 3 jaar lang pro line is me altijd goed bevallen!!
                  heb heb net me bestelling op gehaald

                  1 silver star pakket
                  1 four in one pakket
                  2 finland bij night
                  2 amazing yellow caps
                  1 qouck step
                  1 colour full flash
                  1 max colour

                  bij elkaar 18 potten

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door SKULANG Bekijk bericht
                    ik koop nu al 3 jaar lang pro line is me altijd goed bevallen!!
                    heb heb net me bestelling op gehaald

                    1 silver star pakket
                    1 four in one pakket
                    2 finland bij night
                    2 amazing yellow caps
                    1 qouck step
                    1 colour full flash
                    1 max colour

                    bij elkaar 18 potten

                    Dan heb je leuke dingen bij elkaar.
                    Sommige die jij hebt heb ik ook.
                    Alleen de finland by night,daar heb ik een vraag over
                    Kan je mij vertellen wat voor uitwerkingen deze pot heeft?
                    Thanks
                    Moontan

                    Comment


                      #11
                      ik zou het niet weten ik heb deze pot ook voor et eerst dit jaar en ik kan er ook geen filmpjes van vinden op het internet dus ik wacht maar af

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door SKULANG Bekijk bericht
                        ik zou het niet weten ik heb deze pot ook voor et eerst dit jaar en ik kan er ook geen filmpjes van vinden op het internet dus ik wacht maar af

                        Als je tijd hebt: op de pot zelf staat ook vaak wat hij doet.

                        Comment


                          #13
                          Moontan, moet je teleurstellen op de pot zelf staat de uitwerking niet. Een vriend van me heeft hem. En ook hij kan nergens info erover vinden.

                          Comment


                            #14
                            13 december was een demo in beek, als je bij de demo je bestelformulier inleverde, kreeg je een artikel gratis ter waarde van 5 euro.
                            Dit artikel ( ben ik dus gisteren achter gekomen) is spring is in the air.
                            Ik heb het filmpje bekeken, heeft iemand anders nog ervaringen met deze pot?

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door PyroWaR Bekijk bericht
                              Moontan, moet je teleurstellen op de pot zelf staat de uitwerking niet. Een vriend van me heeft hem. En ook hij kan nergens info erover vinden.


                              Ok bedankt.
                              We wachten tot na oud en nieuw af.

                              Comment

                              Working...
                              X