Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kracht van knalpatronen (Schokkende foto's!)

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    k*t voor je ik wens je veel beterschap!

    PS ik snap ook niet welke oetl*l nou weer met knalpatronen op iemand moet gaan zitten schieten!!!

    lexico.

    BETERSCHAP!
    Crown collection :shocked:

    Comment


      #47
      Beterschap

      Comment


        #48
        Voordat we hier allemaal ineens beterschap gaan roepen, het gaat al een stuk beter met Rene gelukkig en dit is een topic van bijna 2 jaar oud, graag even op letten mensen.

        Geef anders één van bovenstaanden een bedankje, ben je net zo ver.

        Comment


          #49
          sowheey ik kijk eve op google wat naar vuurwerk en opeens zie ik deze
          forum staan normaal klik ik dat altijd weg maar deze keer was het anders
          het is wel wat door iemand anders schuld stukken van je hand kwijt te raken

          Comment


            #50
            Ik heb ze wel maar aub kijk er mee uit!
            Steek dat ding niet vanaf hand uit zowiezo!
            Een knalpatroon knalt binnen 0.7 tot 0.9 seconden.
            En houd veel afstand want die dingen vliegen nog wel eens .

            Maar echt zwaar *** voor je man, je hebt nog een beetje geluk.
            Een vriend van is ongeveer allebei zijn handen kwijt!

            Comment


              #51
              het is nu 2 en half jaar na het ongeluk , ik ben erg benieuwd hoe het nu gaat .
              www.thundershow.nl

              Comment


                #52
                Wat triest om te horen.
                Wat zijn knalpatronen eigenlijk?

                rene, zou je een foto kunnen maken van je hand het is zoals hierboven al word gezegd 2 jaar geleden en ik ben benieuwd naar hoe het er nu uit ziet.
                2011, denk!

                Comment


                  #53
                  Zo :O
                  Ik lees het verhaal nu pas! Welke idioot schiet nou weer een knalpatroon op mensen?!
                  Hoezo zou je uberhaubt vuurwerk op mensen schieten!
                  Ook al is het al erg lang geleden, toch wens ik je succes in de toekomst!
                  En, net zo als meerdere mensen vragen, een foto hoe het er nu uit ziet?
                  Ik ben erg benieuwt!

                  Succes!

                  Comment


                    #54
                    Ik vindt het heel erg wat er met je gebeurt is, vooral omdat het niet eens jou schuld is.

                    Comment


                      #55
                      oeeh sterkte nog

                      Comment


                        #56
                        Hoe is het nu dan met je hand? Heb je een foto van hoe je hand er nu uit ziet? gr robert

                        Comment


                          #57
                          vraagje waren die gozers gewoon doorgereden zonder niks te seggen??

                          en nog een ding iemand zij dat mense gevaarlijker is dan vuurwerk maar als je bijv een boller A afsteekt en hij knalt meteen is het vuurwerk tog gevaarlijk want strijkers zijn ook onbetrouwbaar ook al steeki k et wel af

                          Comment


                            #58
                            Oorspronkelijk geplaatst door Firekiddo Bekijk bericht
                            Wat triest om te horen.
                            Wat zijn knalpatronen eigenlijk?

                            rene, zou je een foto kunnen maken van je hand het is zoals hierboven al word gezegd 2 jaar geleden en ik ben benieuwd naar hoe het er nu uit ziet.
                            Knalpatronen zijn eigenlijk gemaakt voor vogelschreck. Boeren in Duitsland kunnen deze afschieten en door de knal verjagen ze vogels van hun erf.
                            Een patroon word afgeschoten door een alarm pistool die met behulp van een extra mondingstuk de patroon wegschiet door er een losse flodder in te doen.
                            De druk die de loop verlaat van de losse flodder zorgt ervoor dat de patroon weg geschoten word. De patroon ontploft daarna zeer snel in de lucht. Het is dan ook onwijs dom om een patroon te kopen om het te gebruiken voor vuurwerk.
                            Als je opgepakt word in Nederland met patronen kan je een strafblad krijgen omdat patronen onder de wet wapens en munitie vallen.
                            Patronen hoefen niet perse knal te zijn maar ze kunnen ook sier effecten geven.
                            VWC praat in topics niet over knalpatronen omdat het eigenlijk geen vuurwerk is.

                            Dus niet erover praten hier staat genoeg info.

                            Comment


                              #59
                              vind het een beetje jammer dat je ook hier al niet meer over knalpatronen mag praten.
                              en waarom? omdat het eigenlijk geen vuurwerk is,tja en strijkers dan? is dat dan wel gewoon vuurwerk?
                              met knalpatronen is niks aan de hand je moet ze alleen afsteken zoals het moet. maar dat is met al het vuurwerk.

                              de patroon ontploft daarna zeer snel in de lucht zoals ik lees hierboven klopt ook niet ze gaan hoog genoeg de lucht in en zeker met een 9mm pistool.
                              hier in het oosten van het land hebben vele mensen een pistool/knalpatronen ik vind het persoonlijk dus ook gewoon onder vuurwerk moet vallen.
                              maar je moet het gewoon goed gebruiken en anders niet

                              Comment


                                #60
                                Het is ook gewoon vuurwerk je kunt het ook op mortierbommen(2 1/2"en 3") per 7 afvuren, naar mijn mening is het gewoon pyrotechnisch materiaal.

                                Comment

                                Working...
                                X