Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kracht van knalpatronen (Schokkende foto's!)

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Is er nog nieuws bekent en gaat het nog steeds de goeie kant op ???
    Gerwin

    Comment


      #17
      het gaat redelijk de goeie kant op ik hoef inmiddels gen operaties meer
      en de huidtransplantatie lijkt goed te gaan moet binnenkort beginnen met physio
      therapie

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door rene306
        thanks alemaal en voor diegene die er mee blijft kloten met die knalpatronen
        doe het niet ze zijn echt gevaarlijk
        Ik vind het nog steeds erg voor je maar ik denk toch dat al het illegaal gevaarlijk is, is niet alleen met knalpatronen zo maar ook strijkers en vlinders enz.
        Maar misschien kan je beter dit stellen '' Zijn de mensen niet gevaarlijker dan het vuurwerk?'' want het zijn tenslotte mensen die de ongelukken veroorzaken, dit hoeft nou niet altijd persoonlijk te gebeuren of direct maar kan ook indirect zijn en dus in samengang of door omstanders.
        In dit geval heb jij het dus niet getroffen en er zijn wel 1000 anderen die je voor gegaan zijn, maar tenslotte is het toch de schuld van de mens en niet van het vuurwerk, in dit geval dus niet jou schuld maar van de aanrichter van dit geheel.

        Zelfde als ze zeggen ''de vuurwerkramp'' kunnen we beter ''ontwetendheidramp'' noemen want het is dus weer de fout van de mens waar dus andere mensen het moeten ongelden.

        Maar om terug te komen op het onderwerp is het feit dat knalpatronen gevaarlijk zijn, ik weet dat je een ongelukervaring ermee hebt gehad maar knalpatronen waren daarvoor ook al gevaarlijk.
        En als ze bij sommige lichaamsdelen uitelkaar knallen kunnen ze zelfs dodelijk zijn.

        Comment


          #19
          precies helemaal mee eens

          Comment


            #20
            Jullie hebben vast deze site al wel eens gezien:
            http://www.joeyvuurwerk.cjb.net
            Dat versterkt het nog ff.

            Comment


              #21
              verloopt het herstel spoedig?

              Comment


                #22
                ja het gaat de goeie kant op het begint al redelijk mooi te worden het zal nooit meer zo worden als het was ik kan gelukkig de hand weer goed bewegen
                en kan ook normaal werken alleen de vinger waar de topjes af zijn is erg gevoelig
                nu willen ze de zenieuw dood leggen zodat ik daar geen last meer van heb

                Comment


                  #23
                  wanneer zou dat moeten gaan gebeuren?
                  enig idee wanneer alles achter de rug zou moeten zijn?

                  en heb je nu ook vrees voor of aversie tegen vuurwerk gekregen?

                  Comment


                    #24
                    nee ik ben nog steeds een vuurwerk freak ben er ook niet bang voor ofzo
                    als het goed is willen ze het de 28 april doen dan moet het goed zijn

                    Comment


                      #25
                      Ik lees het verhaal nu pas, maar wel erg kinderachtig en dom van die jongens die langs fietsten...

                      Ik wil je nu wel sterkte wensen met je hand, maar zoals ik de verhalen lees gaat het al de goeie kant op?! Maar vooralsnog sterkte!

                      Comment


                        #26
                        nu moet ik nog 1 keer worden geopereert omdat er een stukje bot los is gekomen van de andere bot in de pink en de vinger waar het stuk af is
                        is nu overgevoelig geworden en daar gaan ze de zenieuw uit halen
                        zodat er helemaal geen gevoel meer in zit
                        als dit is gebeurt ben ik hopelijk overal vanaf
                        ik zal binnenkort een nieuwe foto plaatsen zoals het er nu uitziet

                        Comment


                          #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door rene306
                          nu moet ik nog 1 keer worden geopereert omdat er een stukje bot los is gekomen van de andere bot in de pink en de vinger waar het stuk af is
                          is nu overgevoelig geworden en daar gaan ze de zenieuw uit halen
                          zodat er helemaal geen gevoel meer in zit
                          als dit is gebeurt ben ik hopelijk overal vanaf
                          ik zal binnenkort een nieuwe foto plaatsen zoals het er nu uitziet
                          Oke, nog een keer sterkte voor de operatie!

                          Comment


                            #28
                            ja thanks het is gelukkig echt de laatste operatie

                            Comment


                              #29
                              Gelukkig wel en sterkte he dude
                              Gerwin

                              Comment


                                #30
                                Heel veel beterschap en ik hoop voor je dat alles weer goed komt..

                                mvg. amir
                                Een dag zonder vuurwerk is een dag niet geleefd:bonk:

                                Comment

                                Working...
                                X