Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

75 Gram pijlen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    75 Gram pijlen

    Ik bben opzoek naar goede 75 gram pijlen.

    Prijs moet niet te duur zijn.

    Fotot's, filmpjes zijn ook welkom!

    #2
    wou je nu nog naar belgie dan want in nederland is het max voor pijlen 40 gram

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door rene306
      wou je nu nog naar belgie dan want in nederland is het max voor pijlen 40 gram
      Nee, aleen voor volgend jaar a,l en ben gewoon benieuwd!

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door bavaria
        Nee, aleen voor volgend jaar a,l en ben gewoon benieuwd!
        neem de 3" bolpijlen van orginal niet !...ik vond deze hun geld niet waard !

        Groups of stars van orginal daar in tegen was top !

        Comment


          #5
          Klopt Group of stars en Rosy Clouds zijn zeker aanraders, zeker goede pijlen voor een relatief lage prijs.


          Pyroking

          Comment


            #6
            Op zoek naar 75 gram pijlen? Dan moet je eens een bezoekje brengen aan Salon Roger in Maaseik!

            Het pijlenpakket "Lion" bestaat uit: 4x 75 gr., 2x 65 gr., 2x 45 gram pijlen.
            Dit alles voor € 43,-

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door 3Th Dimension
              Op zoek naar 75 gram pijlen? Dan moet je eens een bezoekje brengen aan Salon Roger in Maaseik!

              Het pijlenpakket "Lion" bestaat uit: 4x 75 gr., 2x 65 gr., 2x 45 gram pijlen.
              Dit alles voor € 43,-
              Er is ook een Lion pakket met 3x75 Gram voor maar 15,-
              En Eagle 3x65 Gram voor 9,-

              Dus dat vind ik eerder de echte aanraders.

              Comment


                #8
                jah ik weet niet hoeveel gram er in zit maar het master pack bij salon roger zijn zeer goede pijlen voor €25 ( tenminst zo duur waren ze vorig jaar)

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door gigavlinder-03
                  jah ik weet niet hoeveel gram er in zit maar het master pack bij salon roger zijn zeer goede pijlen voor €25 ( tenminst zo duur waren ze vorig jaar)
                  je hebt het nu over de mach one pijlen dat zijn 11 pijlen 2x 65 gram 5x 45 gram en 4x 35 gram als ik me niet vergis.
                  ik masterpack zitten 9 pijlen voor ongeveer €18 en daar zitten 5x 45 gram en 4x 35 gram in

                  Comment


                    #10
                    de top event boy pijlen zijn ook mooi, het zijn bijna alllemaal palm boeketten in verschiullende klreuren, het zijn 75gr en 65 gr er zitten er een 7of 8 in een zak en kosten €55

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Helios
                      de top event boy pijlen zijn ook mooi, het zijn bijna alllemaal palm boeketten in verschiullende klreuren, het zijn 75gr en 65 gr er zitten er een 7of 8 in een zak en kosten €55
                      Veels te duur..

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door SmOoth
                        Veels te duur..
                        Heb jij ze dan al eens in werking gezien ?? ik namelijk wel.

                        Comment


                          #13
                          Hebben jullie ervaring met de 4 bolpijlen typhoon van bonbridge o.a bij loots te koop voor 25 euro!
                          Vuurwerk Huizen - www.vuurwerkhuizen.nl

                          Comment


                            #14
                            Heeft iemand ervaring met het ''Twilight Rocket ass.'' van Bonbridge, dat bij Alpeco verkocht wordt? Het zijn zes grote bolpijlen. Het pakket kost daar € 55.
                            Ik krijg dit pakket aangeboden voor € 65, vandaar.
                            'War does not determine who is right, only who is left.'

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door Lidu Rullezzz Bekijk bericht
                              neem de 3" bolpijlen van orginal niet !...ik vond deze hun geld niet waard !

                              Groups of stars van orginal daar in tegen was top !
                              Een goed alternatief voor die bolpijlen zijn de Assorted Rockets Z117. Heb ze hier liggen. Die bol voelt echt keihard aan daar zal wel veel druk vanaf komen als die knalt.

                              Comment

                              Working...
                              X