Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerkbelgie.com

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Vuurwerkbelgie.com

    Sinds een aantal dagen/weken heeft Zena de website helemaal veranderd.

    De lay-out is helemaal veranderd, maar of dat het heeft bevorderd...



    Foto`s en Video`s over de effecten van de collectie die Zena heeft zijn nog steeds jammergenoeg nergens te bespeuren.

    Het gastenboek is verdwenen, dat werd meestal overladen met vragen van Zena.

    Dit gastenboek is nu vervangen door een forum:



    Hier kan je nu terrecht met al je vragen over Zena. Ik hoorde via via dat het forum nog niet klaar is en dat het forum deze maand een aantal grote veranderingen gaat doormaken

    Wat vinden jullie van de veranderingen van de site?
    en de komst van het forum?
    Laatst aangepast door moontan; 19 September 2009, 19:20.

    #2
    Ode aan de forummensen





    Ode aan de forummensen

    Geplaatst : 19-09-2009

    De laatste paar dagen zijn de moderators van het VWB forum bezig geweest om de boel een opfrisbeurt te geven. I.v.m. met een paar technische tegenvallers, duurde het wat langer dan verwacht, maar ons Vuurwerkbelgie Forum is geüpdate. Deze gelegenheid wil Original Fireworks en Zena Vuurwerk graag aangrijpen om alle forum medewerkers te bedanken voor hun inzet, waarmee het VWB forum mogelijk gemaakt wordt. En onze dank gaat ook uit naar de bezoekers, die het forum inhoud geven. Een aantal dingen van het oude forum, waren al verouderd en aan vervanging toe. Het forum beschikt nu over meer handige tools, voor zowel de gebruikers als de Mods & Adminds. Alles werkt wat soepeler. De lay-out is totaal veranderd, en er bestaat nu ook een shoutbox, die al flink wordt gebruikt. Als er iets is, wat we van het forum geleerd hebben, is dat we het nooit iedereen tevreden kunnen stellen. Zo veel mensen, zoveel wensen. We blijven echter heel goed luisteren naar de wensen van de echte vuurwerkliefhebber en proberen het hen naar de zin te maken. De komende dagen zal het een en ander nog wat verder geüpdate worden, om alles zo compleet mogelijk te maken. Daarbij zal ook rekening worden gehouden met de klachten en wensen van de bezoekers. Op het forum zijn ook al inmiddels de nieuwste producten verschenen!

    Comment


      #3
      Ik geloof dat ik Jim afgelopen weekend al een "move" zag maken naar Marleen. Maar ... er zijn nog genoeg andere dames over

      -= Will I ever grow up? Hope not! :wink: =-
      Site admin van [COLOR=DarkRed][URL=http://www.vuurwerkmuseum.nl]Het Vuurwerkmuseum[/URL] [/COLOR]

      Comment


        #4
        Grappig trouwens. Die livecam in Pijnacker wordt best goed in de gaten gehouden. Ik kreeg afgelopen zondag meerdere mailtjes van mensen die me hadden gespot. Nu was dat niet zo moeilijk, want ik liep daar zelf de hele tijd rond met een cam in mijn hand. En ja, precies het moment dat ik de livcamera aan het vastleggen was maakte een kruitvriend even een screenshot

        -= Will I ever grow up? Hope not! :wink: =-
        Site admin van [COLOR=DarkRed][URL=http://www.vuurwerkmuseum.nl]Het Vuurwerkmuseum[/URL] [/COLOR]

        Comment


          #5
          http://www.vuurwerkbelgie.com/forum/...0&#entry113170
          Yeeeeeehaaaaaaa!

          Comment


            #6
            Misschien geeft dit wat meer duidelijkheid.

            Het duurt nog even maar voor je het weet is het zaterdag 3 september, de dag dat er bij de Wereldhavendagen een toffe show wordt geschoten.
            Zoals elk jaar gaan we er aan werken hier weer een te gekke gezellige meeting te organiseren. Mensen die hier in de voorgaande jaren bij aanwezig waren weten wel hoe geslaagd deze meetings zijn.
            Hou deze dag vrij in je agenda!
            (Gepost door Sisser op vuurwerkbelgie.)
            Kom zei de vis in de vissenkom.

            Comment


              #7
              gezellig zo'n meeting tijdens de wereld havendagen, maar ga nou niet de show bekijken vana Katendrecht, !!! (meer dan 850 meter afstand van het vuurwerk)
              [email][email protected][/email] [url]www.vimeo.com/vinnievuurwerk[/url] [url]www.youtube.nl/vinmoxan[/url]

              Comment


                #8
                gewoon op het erasmus brug staan, top plek!

                Comment


                  #9
                  Forum is geupdated door Venigo!
                  Yeeeeeehaaaaaaa!

                  Comment


                    #10
                    De website heeft een verandering ondergaan:http://www.zenavuurwerk.com/

                    Comment


                      #11
                      Ziet er goed uit. Producten kan je nu nog beter vinden.
                      De voorraad die bij de producten staat, is dat realtime?
                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment


                        #12
                        YES YES eindelijk een verandering. Ik vond de oude site erg slordig en onduidelijk. Super gedaan.

                        Comment


                          #13
                          Bij mij doet de site het niet, meer met dit probleem?

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door Snutareen Bekijk bericht
                            Bij mij doet de site het niet, meer met dit probleem?
                            Klopt de site doet het inderdaad niet.
                            Mijn nieuwe youtube-kanaal:[url]http://www.youtube.com/user/PyrocrewVlissingen[/url]

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door Snutareen Bekijk bericht
                              Bij mij doet de site het niet, meer met dit probleem?
                              Dat klopt inderdaad. Waarschijnlijk een update of een kleine storing.

                              Comment

                              Working...
                              X