Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aangehouden met 400 strijkers

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Aangehouden met 400 strijkers

    Den Haag - Surveillerende agenten hoorden op dinsdag 11 oktober rond 20.30 uur dat er vuurwerk werd afgestoken in Houtwijk. Op de Mari Andriessenstraat zag een van de agenten een lawinepijl de lucht ingaan en vervolgens twee mannen weglopen. De twee Haagse mannen van 20 en 24 jaar zijn vervolgens op de Hilod Kroplaan aangehouden.

    Beide mannen ontkenden iets te maken te hebben met het vuurwerk. Bij nader onderzoek bleek echter dat de mannen 400 strijkers en 9 lawinepijlen in hun auto hadden. De mannen zijn overgebracht naar het politiebureau, beiden hebben bekend.


    bron: www.politie.nl

    #2
    ge wel dig!
    das bij mijn vriendin om de hoek

    volop strijkers en zooi in die buurt, dat al wekenlang. kom er niet vaak, maar als ik er ben hoor ik het altijd wel. gisteravond hoorde je ook zat knallen, lullig dat juist die gasten dan aan zijn gehouden. de kit zou eens naar dat parkje moeten gaan en die marokanen met knalspul moeten pakken. ruimen ze het echte tuig daar eens op...

    Comment


      #3
      Ja het lijkt hier wel al oud en nieuw. Hele avond hoor je overal knallen.
      Ik word er gek van, want ik heb niks

      Maarja, tis minder voor die gasten. Maar dan zou ik ook niet met zoveel strijkers over straat gaan.

      Comment

      Working...
      X