Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Frankrijk] , tips?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [Frankrijk] , tips?

    Hey,

    Ik ga deze zomer op vakantie naar Frankrijk.
    Heeft iemand tips voor me? Qua vuurwerk?!

    Grtz, Zrtlrnc
    Laatst aangepast door Zrtlrnc; 1 July 2005, 13:38.
    [URL=http://www.onsvuurwerkforum.com]OVF ADMIN[/URL]

    #2
    zover ik weet is het vuurwerk daar bager je kunt er hele dikke rotjes kopen van 2 cm doorsnee maar knallen net zo hard als een rotje in nederland

    wat je daar wel kunt doen is prof vuurwerk kopen tot 4 inch en dat mag je daar afschieten of dat met of zonder verguning weet ik zow 1 2 3 niet
    Laatst aangepast door Gerwin; 1 July 2005, 00:28.
    Gerwin

    Comment


      #3
      Koop sowieso die Bisons NIET!
      Daar is zoveel over gezegd en alleen maar slecht. Leuk, maar heel zacht terwijl je qua formaat aan iets heel mooi zal denken.

      Heb ze zelf nooit gezien, maar mijn mening: kopen, altijd leuk om te testen, maar koop niet meer dan 1 pakje!
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        #4
        hoi

        in frankrijk kun je dus wel zeer mooi vuurwerk bemachtigen, denk aan shells tot 4'' en blokken met 500 gram sas. je moet alleeen niet denken dat deze winkels zich in grote winkelcentra bevinden. vaak zijn de mensewn die in frankrijk vuurwerk verkopen(groot vw dan) boeren die het erbij doen. ook zijn de prijzen er nu niet bepaald laag.. voor als je dacht in te kunnen gaan slaan. dan kan je dit beter in nederland kopen bij een handelaar..

        voor t vw als bisons fluitpijlen en wel wat ik er gevonden heb zeer mooie vuurpijlen met ik denk zo een gram of 75 kruit. die je gewooon midden in winkelcentra kan halen.

        veel plezier daar. en veel plezier met zoeken

        groete
        [SIZE=3]Als afgunst branden wou, konden ze de gaskraan dicht draaien.[/SIZE]

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Gerwin
          zover ik weet is het vuurwerk daar bager je kunt er hele dikke rotjes kopen van 2 cm doorsnee maar knallen net zo hard als een rotje in nederland

          wat je daar wel kunt doen is prof vuurwerk kopen tot 4 inch en dat mag je daar afschieten of dat met of zonder verguning weet ik zow 1 2 3 niet
          er waren toen een paar mensen die daar wat gekocht hadden en afgestoken. dit werd dacht ik gedaan zonder vergunning
          [SIZE=3]Als afgunst branden wou, konden ze de gaskraan dicht draaien.[/SIZE]

          Comment


            #6
            ok bedankt

            als iemand nog iets nuttigs heeft te melden,
            post gerust
            Laatst aangepast door Zrtlrnc; 1 July 2005, 13:38.
            [URL=http://www.onsvuurwerkforum.com]OVF ADMIN[/URL]

            Comment


              #7
              een tip dan maar?

              Wat ze zeggen over die bisons is waar, die zuigen echt zo hard!!! Ik had ze eerst op excursie van school naar Parijs gekocht ik dacht nou die knallen wel hard aangezien ze zo groot zijn maar ze zijn echt focking slecht.
              Zo te horen kan je beter in Belgie of Nederland kopen, mocht je net zoals ik in de randstad wonen dan zit Baarle-Nassau/Hertog het dichtste bij www.vuurwerk-baarle.com daar hebben ze wel wat interessant (illegaal) vuurwerk en het zit op ongeveer 1 uurtje rijden dus das nie zo ver
              [IMG]http://home.wanadoo.nl/hoevn00/sig.gif[/IMG]

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkjunk
                er waren toen een paar mensen die daar wat gekocht hadden en afgestoken. dit werd dacht ik gedaan zonder vergunning
                Je hebt er inderdaad geen vergunning nodig om tot 4" shells te kunnen halen. Vooral rond 14 juli (le quatorze juilliet) de Franse feestdag is er veel vuurwerk te koop.

                Comment


                  #9
                  koop elk jaar me vw in france

                  je hebt er wel leuk vuurwerk vooral vage dingen zoals staande raketjes die fluiten

                  ik ga dit jaar ook vuurwerk kopen in italie

                  Comment


                    #10
                    heb je hier nog fotos van?
                    [SIZE=3]Als afgunst branden wou, konden ze de gaskraan dicht draaien.[/SIZE]

                    Comment


                      #11
                      Op avp-zomer staan flink wat foto's van Frans vuurwerk.

                      Comment


                        #12
                        ik ga dit jaar ook naar frankrijk.. naar de dordogne
                        platteland.. en vuurwerk
                        'k heb nagevraagt.. en je kan daar vet veel shells kopen enzo.. KVK is daar zowat onbekent
                        maar ik ga toch wel voor de zwermpotten.. die zijn daar ook erg van kwaliteit zeggen ze..
                        hele jaar door vuurwerk afsteken.. MAG !!
                        ik zal wel foto's maken enzo.. miss. filmpjes :P
                        zeg maar wat ik moet kopen :P
                        en waar ik filmpje van moet maken :P
                        die winkel heeft toch alles..
                        Laatst aangepast door Agility; 6 July 2005, 13:21. Reden: typfout :P

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door Agility
                          ik ga dit jaar ook naar frankrijk.. naar de dordogne
                          platteland.. en vuurwerk
                          'k heb nagevraagt.. en je kan daar vet veel shells kopen enzo.. KVK is daar zowat onbekent
                          maar ik ga toch wel voor de zwermpotten.. die zijn daar ook erg van kwaliteit zeggen ze..
                          hele jaar door vuurwerk afsteken.. MAG !!
                          ik zal wel foto's maken enzo.. miss. filmpjes :P
                          zeg maar wat ik moet kopen :P
                          en waar ik filmpje van moet maken :P
                          die winkel heeft toch alles..
                          hoi

                          welke winkel praat je nu over? verder moet je niet te vroeg juigen... je weet maar nooit, zie trouwens net dat je 15 bent. dan krijg je dus helaas geen shells, grote blokken enzo mee. ze zijn er nml niet helemaal gek... wat maar goed is ook! zie niet graag een onervaren iemand van 15 jaar shells afsteken... we zal je er rekening mee moeten houden dat t vw wel eens flink duur kan zijn
                          [SIZE=3]Als afgunst branden wou, konden ze de gaskraan dicht draaien.[/SIZE]

                          Comment


                            #14
                            eigenlijk ben ik 12 maarjah..
                            hij deed het niet op 1993 :P

                            Comment


                              #15
                              ey,

                              Ik heb daar wel is wat vuurwerk gekocht in een paar winkeltjes en markten maar dat is meestal van slechte kwaliteit en vooral OUD ! het ligt er soms gewoon weken in de etalage in de zon te bakken . Ga naar een winkel wie bij de mensen bekent staat om goed vuurwerk en niet op een markt omdat het lekker goed koop is


                              Bermuda Boy

                              Comment

                              Working...
                              X