Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

proline dealer...

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    proline dealer...

    weet iemand een proline,lidu of star dealer in omgeving huizen?
    mischien jij mattenfreak? aangezien je een beetje in de zelfde omgeving woont.

    adios kruitsnuiver
    Once a pyro, always a pyro

    #2
    In Soest zit een Pro-Line dealer en nog een Crown-dealer ook meen ik, maar die weet ik niet zeker.
    Moontan zal het wel weten.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #3
      oke dan bedankt ( in bussum zit trouwens een hele goede crown dealer )

      adios kruitsnuiver
      Once a pyro, always a pyro

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door kruitsnuiver
        oke dan bedankt ( in bussum zit trouwens een hele goede crown dealer )

        adios kruitsnuiver
        Die had ook een folder in Hilversum uitgebracht bij een of andere fietsenmaker dacht ik. Daar kon je bestellen en het in Bussum afhalen.
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          #5
          die zaak heet kluck en is een goede crown dealer tijdens het wachten op je bestelling krijg je oliebollen en als je voor veel besteld krijg je meestal wel een pijlen pakket of 1 grote pot ofzo erbij..

          adios kruitsnuiver
          Once a pyro, always a pyro

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak
            In Soest zit een Pro-Line dealer en nog een Crown-dealer ook meen ik, maar die weet ik niet zeker.
            Moontan zal het wel weten.
            Klopt. In Soest bij Ben de Bruin rijwielen verkopen ze Proline
            Er gaat in Hilversum een bus naar Soest. Die stopt voor Ben de Bruin. De bus reis duurt circa half uurtje. Vorig jaar daar voor het eerst gekocht. Prima winkel en prima bediening. Ze hebben geloof ik vanaf november een on line shop.
            Ik had vorig jaar Amazig Yellow caps, Coco magnolia, Thunder Salvo,Silver Star assortiment en Flowerbed (four in one) Ik kreeg er 4 extra potten bij.

            Comment


              #7
              ik ga dit jaar maar even daar een bezoekje brengen, ik vind pro-line namelijk erg goed en ik ben benieuwd naar de ''yellow cabs'' en ''thunder salvo'',ik lees namelijk overal dat dit egt leuke potjes zijn voor een goede prijs.

              kruitsnuiver...
              Once a pyro, always a pyro

              Comment


                #8
                Sinds afgelopen oud en nieuw hebben we een Proline dealer in Huizen, het gaat om tuincentrum Rebel.

                Ik ga kijken of ik er dit jaar mischien kan werken tijdens de verkoop dagen ofzo.
                Once a pyro, always a pyro

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door kruitsnuiver
                  Sinds afgelopen oud en nieuw hebben we een Proline dealer in Huizen, het gaat om tuincentrum Rebel.

                  Ik ga kijken of ik er dit jaar mischien kan werken tijdens de verkoop dagen ofzo.
                  Ja inderdaad Kruitsnuiver. Dat is voor jou heel gunstig zo dichtbij. Ze hadden trouwens vorig jaar bij Rebel een demonstratie. Ik hoop dat ze die dit jaar weer hebben, dan ga ik zeker kijken.

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door moontan
                    Ja inderdaad Kruitsnuiver. Dat is voor jou heel gunstig zo dichtbij. Ze hadden trouwens vorig jaar bij Rebel een demonstratie. Ik hoop dat ze die dit jaar weer hebben, dan ga ik zeker kijken.
                    Hier zijn ik, kruitsnuiver en Mantronix inderdaad geweest, was een leuke demo, beetje jammer van het slechte weer alleen. Als ie dit jaar weer is zullen we er heus weer bij zijn, dit jaar mét camera.
                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment


                      #11
                      in beek (LI) ligt ook een proline dealer in het tuincentrum maar daar zullen jullie te ver vandaan wonen.

                      Comment


                        #12
                        Heey kruitsnuiver bij mij zit er wel 1 vlakbij in leek aleen ik denk dat dat tever weg is voor jouw
                        Gerwin

                        Comment

                        Working...
                        X